vineri, 7 martie 2008

Duceti-va... invartindu-va (Go and shoot yourselves)

Nu suport oamenii plini de fite, infumurati sau cum vreti voi sa ii numiti. In ultima vreme dau peste tot de genul asta de oameni incat ma abtin cumplit sa nu ii scuip in fata. Macar imi ramane imaginatia, o imaginatie sadica in cazul asta. Cand vad tarfele alea care se cred fotomodeale si au impresia ca toata lumea le e la picioare, dar cand deschid gura iti vine sa fugi cat mai departe... Bai fufelor, mai bine folositi-va corpul pt placerile voastre si ale partenerilor(atentie, e plural!) si nu va mai dati mari doamne.

Nu suport oamenii care nu inteleg ce inseamna "Nu", care sunt atat de insistenti, si se milogesc atat de mult de tine... Am zis o data ceva, pai lasa-ma in puii mei! Si daca dupa n insistente izbucnesc, loogic... tot eu sunt rea. Ei bine, ma doare fix in c00r! Ii mai adaug aici si pe cei care se plang non-stop. Schimba-ti dom'le toata viata din partea mea daca nu ti se pare ok, dar taci!

Nu suport cand trebuie sa zic ori sa explic aceleasi lucruri de 2, 3.. n ori, mai ales cand e asa de evident si logic ce vreau sa spun.

Nu suport telefonul. Nu am ceva cu el, ci cu oamenii care il folosesc, care se lungesc asa de muuult. Imi plac oamenii scurti si la obiect, cel putin de o bucata de vreme. Sau si mai rau, in timp ce vorbesc cu mine sa vorbeasca si cu cei de langa ei. WTF?? Vrei sa vorbesti cu ei? Inchide, fir-ar sa fie de telefon! Uneori mi-e jena de jena lor.

Nu suport oamenii mincinosi si ipocriti. De astia mi-e cel mai scarba. Intotdeauna am vrut sa mi se zica totul in fata, oricat de dur ar fi. Aruncati-va in mare si tineti-va respiratia!

Nu-mi plac musafirii neinvitati in camaruta mea(asta depinde totusi de om, pe unii chiar ii rog sa ma deranjeze cand vor ei). De ce saracie nu te anunti?? Probabil sunt eu ciudata si am facut o obsesie din asta, insa mai nou am inceput sa tin interfonul inchis. Si nu, nu sunt salbatica. Poate un pic nesimtita.

Nu suport manelistii aia imputiti care merg pe strada cu telefonul pus pe manele la maxim. Hello, s-au inventat castile.

As mai avea multe de adaugat, dar ma opresc aici. Uneori ma gandesc ca ar trebui eu sa manifest mai multa rabdare, dar e greu frate!

7 comentarii:

Bridge spunea...

intr-o zi ne bati pe toti cu facaletzu' la cur :-)))

lore spunea...

neah, numai pe aia care merita:)) am zis eu de imaginatie sadica... dar tu vad ca ma intreci. cu facaletzu' la cur?:)) desi daca stau sa ma gandesc mai degraba suna pervers:)) mai mai blonda mica

Anonim spunea...

WTF???:)))it's a sad world:|:)))...na ca-ti dadush drumu:->

Anemari spunea...

De acord cu tine, Lore...lumea se prosteste pe zi ce trece, nu inteleg de ce trebuie sa asculti muzica la maxim pe strada si pe deasupra si manele cand poti sta cu castile in urechi si asculta muzica pana ti-se face rau.Nu inteleg de ce trebuie sa ai hi5 si sa iti arati cracii suiti pe capota unei masini, decolteul, fundul sau sa iti etalezi ochelarii de soare cu poze facute in casa.Dâng, dâng.

lore spunea...

da mada, inspirata fiind de unele chestii... stii si tu ceva ceva.

ana, e de plans sa vezi cum lumea se prosteste pe zi ce trece... dar citind ce ai scris tu de hi5 nu pot sa nu rad:))) :*

Ioana C. spunea...

adevarat..S-AU INVENTAT CASTILE...ca bunul simt a expirat demult...daca o fi fost vreodata pe undeva vreo farama din el...in niciun caz nu a aterizat pe pamant romanesc=))oricum m am regasit f tare in ce ai scris tu aici.

lore spunea...

darkdrama: mare dreptate ai in privinta bunului simt...