sâmbătă, 28 martie 2009

Another leapsa...

primita direct din camaruta Bek00letzului

1. Descrie lumea
O jungla in care uneori, daca nu esti la zi cu tehnicile de supravietuire risti sa clachezi, insa alteori aventurile oferite de aceasta iti ridica nivelul adrenalinei la maxim, te imping pe culmile extazului. Ai de ales intre a te piti intr-un coltisor in speranta ca vei fi ocrotit de toate “fortele malefice” ale lumii, a ramane un lup singuratic la marginea haitei, sau a deveni un membru al societatii si a te bucura zilnic de tot ce lumea iti ofera. Atat timp cat stii ce vrei, stii sa fii selectiv, privesti fiecare sut in fund ca fiind un pas inainte, lumea se va dovedi a fi un loc fascinant, care are grija sa nu te plictisesti niciodata.

2. Un argument PRO vs. un argument CONTRA
Vei da doar de cateva persoane care vor fi interesate cu adevarat de tine, insa de n care pe la spate vor incerca sa te f..., sa profite intr-un fel sau altul de tine.

3. Daca ai putea, ce ai schimba?
Scurt si la obiect: tot ceea ce este daunator, atat pentru natura, cat si pentru noi, ca oameni. Si daca tot imi sta in putere sa fac ceva schimbari, as face si ca baietii sa fie cei care se bucura de „perioada frumoasa a lunii”, si tot ei sa nasca! Uite-asa!

Si... leapsa merge mai departe cui are chef.

13 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

Bek00letz spunea...

Ce naspa ai fost pe final :(( Eu nu vreau sa vina 'moshu' ' decat odata pe an, ca devine rutina :)

lore spunea...

valy - multumesc la fel!

Bek00letz - nu am fost deloc naspa. nu am mai spus si cum imi imaginez eu acea perioada ca ar fi la voi. n-ai vrea sa stii :-))

Lomaxx spunea...

ha ha ... ce tare esti lore... mdaa.. ma bucur ca nu sunt fata la faza asta... :P dar ce sa va fac, daca v-au mancat degetele sa muscati din mar :))

andrushka spunea...

tare:)) imi place modul in care privesti lucrurile ;))

Unknown spunea...

Salutare.
Am si eu un blog www.sfarsit.com . Daca vrei sa facem un link exchange da-mi te rog add pe mess la id: rfi_scan sau trimite un e-mail la rfi_scan@yahoo.com
Ms fain.
O zi buna

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Dr.Cipry spunea...

hehe, n-am ami intrat demult pe-aici, ce mai faci u ? N-am mai auzit nimica de pe la tine, n-ai mai scris nimica nici pe-aici...ia revinoti si baga-i scrisu :> >:D<

Unknown spunea...

Mey revinoti si treci inapoi la scris pe blog, ce-i asta, l-ai lasat balta ? Nu se poate...hai hai, te astept :-w

Anonim spunea...

hi

my new page

http://my.opera.com/superskywalker07/blog/


have fun

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Maria spunea...

Mi-ai placut ! Ai fost tare ! Dar de ce n-ai mai scris ?

Masaj erotic Oradea spunea...

1. Mai bine membru al societatii
2. Nimeni nu este cu adevarat interesat de tine. Mai devreme sau mai tarziu sa va dovedi...
3.Mi-ar placea sa treaca si baietii prin ce trecem noi, macar odata...