duminică, 24 august 2008

Actor sau nu?

Vorbeam ieri cu cineva pe messenger, priveam mai bine zis monologul respectivului, si am ramas perplexa vazand cat de mult te poti insela in privinta cuiva. Si poate nu e prima data cand ti se intampla asta. Si de fiecare data incerci sa-ti justifici increderea pe care ai acordat-o persoanei respective, sa gasesti motive pentru care ai facut asta, pentru care te-ai inselat atat de mult. Te gandesti ca asta te va determina sa-ti alegi cu mai multa grija prietenii, iubitii/iubitele. Devii mai sceptic cand cunosti pe cineva, iti trebuie mult timp pana sa te atasezi de acel cineva si cu atat mai mult sa-ti pui increderea pe tava.

Si totusi... apare cineva... UN ACTOR, un actor care isi joaca rolul incredibil de bine. Pici din nou in plasa! Unde ti-e acum siguranta cu care vorbeai inainte cum ca nu vei mai face greseli de genul?
SUNT SATULA DE ACTORI!

9 comentarii:

Anonim spunea...

iti dau dreptate 100%.chiar si dupa o "palma" ti-e greu sa mai crezi in cineva ca inainte(esti mult mai rezervat/a)iar daca ti se intampla si a 2-a oara,palma aceea e inzecita.dar fiecare trecem prin lucrurile astea,daca nu de mai multe ori,macar o data nu?

lore spunea...

Da Mada, din pacate toti simtim la un moment dat dezamagire provocata de un asa zis prieten sau iubit... Cred ca ai sanse sa nu patesti asa ceva doar daca te izolezi complet de lume, ceea ce e imposibil.

Anonim spunea...

in concluzie suntem sortiti dezamagirilor,ca de...doar viata se compune si din dezamagiri:(

lore spunea...

Hai scumpa mea sa nu fim atat de drastice :)

deyu spunea...

un actor imi spunea ca actoria nu e minciuna..and joci un rol nu crezi cu tot sufletul in el. Insa parerea mea e ca un actor poate minti. Poate insela , deruta.
noi suntem victimle lor. ne inlantuiesc. nu putem scapa. al saselea simt nu ne mai ajuta in detectarea minciunilor.
scenariu e perfect. actorul e bun.
cut.

Anonim spunea...

De acord cu tine scârbă mare, lumea e plină de actori ce schimbă măştile, costumele. Dar în lumea asta, nimic nu rămâne nepedepsit, aşa că, eu cel puţin mă consolez cu ideea că şi actorii vor fi demascaţi o dată şi o dată.

lore spunea...

@deyu Mare dreptate ai din pacate cand spui ca al saselea simt nu ne mai ajuta in detectarea minciunilor. Ai dezvoltat tu oricum mult mai bine ideea :-)

@ scarba mea, intrebarea e... cand?

Anonim spunea...

nici eu

lore spunea...

Yoji - nici tu, ce?