marți, 9 decembrie 2008

Intotdeauna va fi "foarte bine"

“Ce faci?”
“Foarte bine!”

Asta e raspunsul meu de cele mai multe ori, chiar daca starea mea e exact opusa sintagmei “foarte bine”. De mult am inceput sa folosesc aceasta “tactica”, si anume sa spun ca ma simt excelent tot timplul. De ce? Sincera sa fiu… habar n-am. Probabil pentru ca sunt genul de persoana careia nu ii place sa vorbeasca despre sine, mai ales cand e vorba despre stari cacacioase spre depresive. Daca totusi ma cunosti atat de bine incat sa iti dai seama ca e ceva neinregula cu mine(rar se intampla asa ceva, ma descurc destul de bine sa disimulez), probabil iti voi raspunde superficial, fara acele detalii “picante”, incat mai mult ca sigur nu vei intelege de fapt de ce sunt suparata/nervoasa/iritata/in pragul sinuciderii (asta deja e o hiperbola) si vei spune ca sufar cu capul. E ok, nici macar nu resping ideea asa de mult.

Sincera sa fiu, la inceput eram foarte incantata de “descoperirea” mea. Parca descoperisem focul! Spunandu-le tuturor cat de minunat ma simt, in culmea extazului, chiar incepusem sa cred si eu asta, cu alte cuvinte ma minteam singura. Chiar vedeam totul mov (nu-mi place rozul, asa ca nu vad nimic roz (app ma seaca la culme expresiile romanesti, asta probabil pentru ca nu le-am inventat eu si nu vreau sa folosesc eu ciudateniile debitate de altii)). Daca ar fi functionat chestia in continuare, ar fi fost pur si simplu perfect! Dar de ceva vreme incoace am impresia ca toate imi merg anapoda. Asa cum am spus pe undeva mai sus, nu voi detalia. Nu zic ca nu e posibil sa fac eu din tantar armasar. Exista chiar destul de multe sanse, am darul asta.

Si ca sa termin intr-o nota optimista…abia astept sa vina weekend-ul, merg la muuunte!!! :-D. Probabil voi reveni cu forte proaspete ( + un picior, 2, 3 rupte).

P.S. Cei care imi sunteti apropiati si cititi, nu-mi cereti sa fac o analiza a textului, sa desfac firul in patru. Nu o voi face!

3 comentarii:

Anonim spunea...

“Ce faci?”:)):-s.Sa nu ma bati:))Nu te pun sa explicitezi ce ai zis,stai fresh:p.Superficial nu poti sa raspunzi sau da?:-s.Ete fleosc:*

Mergem la munte!!!ieeeee.Daca stai sa te gandesti avem multe lucruri de rupt:)),printre care si monotonia orasului...

lore spunea...

Ma, acum sincer sper sa nu ne rupem nimic :-)) Mai sunt cateva ore, ar cam trebui sa mergem la somn, ca pe tren nu pot dormi, ti-am zis eu un motiv... Ssst! :-*

dd. spunea...

hei, te-ai gandit vreodata ca poate unor oameni le raspundem foarte sec sau prin ceva in ce nici noi nu credem pentru ca stim ca uneori intreaba "ce faci?" e doar din plictiseala sau ...oricum fara ai interesa?