marți, 10 februarie 2009

Asa! Da, da, da! Sau.. mai bine... nu.

Niciodata nu am fost mai debusolata si mai nehotarata ca acum – spun ceva, insa in urmatoarea secunda deja m-am razgandit, ma las dusa de val imediat. Stiu ca ceea ce imi spune capsorul sa fac e ceea ce trebuie, dar nu inteleg de ce nu pot sa si pun in aplicare ceea ce imi dicteaza. Am impresia ca indiferent ce decizie voi lua, bine nu imi va fi. Indiferent din ce unghi as privi totul, regretul si durerea vor gasi o crapatura pe unde se vor strecura in viata mea. Cel mai simplu ar fi fost daca as fi cantarit inca de la inceput avantajele si dezavantajele – sunt convinsa ca balanta ar fi inclinat spre dezavantaje… Insa nu am facut-o. Regret? Ca sa fiu sincera, nu prea. Pentru ca au fost foarte multe momente frumoase (si poate vor mai fi – who knows?) si “m-am impiedicat” de niste sentimente cu totul noi. Oricum, asa cum am citit recent pe un blog… fiecare decizie implica o alegere si o renuntare. Frustrant, nu? :))
Indiferent ce voi hotari acum, in final sunt constienta ca voi ajunge tot la ce imi spune neuronasul meu ca ar trebui sa fac. Ah, suna atat de... pesimist.

Ce ma deranjeaza insa e ca altii incep sa ma judece, sa-mi explice ca nu pot sa ma inteleaga de ce fac unele chestii, de ce accept anumite situatii. Sa ma fac inteleasa: nu ma deranjeaza daca omul isi spune punctul de vedere, si chiar apreciez sfaturile (bineinteles acestea vor trece prin prisma personala mai intai) insa exista o limita. Fiecare e stapan pe propria viata, nu? In plus, in momentul in care nu reusesti sa intelegi situatia, mai bine stai deoparte – poate si eu cu ceva timp in urma as fi gandit ca tine, insa au intervenit unele lucruri, sentimente pe care noi, ca oameni, nu avem capacitatea de a le anticipa sau planifica.

12 comentarii:

Bridge spunea...

pasionala mea mica si creatza.fa numai cum consideri tu, iti iei tu aceasta responsabilitate, stai chill.Decat sa nu treci prin chestii si sa fi goala pe dinauntru, mai bine cu experiente care sa te faca sa plangi,sa te ridici si sa fi fericita din nou, traind alte lucruri.Eu zic ca merita.Personal, nu regret nimic, nici o lacrima..ele m-au intarit.Cred ca asa se intampla cu oricine.Cred ca in asta consta si viata...un ocean intins si adand de senzatii.Enjoy life.

lore spunea...

blonda mica - pana acum am facut tot ce am considerat; problema e, dupa cum stii, ca acum spun ceva si in secunda urmatoare am impresia ca nu e ok. Si pana la urma cred ca ai tu dreptate, mi-e groaza insa de cum se vor finaliza lucrurile.
Uite in sfarsit un om care vorbeste in cunostinta de cauza :-D

bigiu spunea...

Paienjenisul vietii e ca un labirint, unde poti razbi chiar si cu un strop de vointa. Deciziile, fie ele bune sau rele, ne contureaza ca oameni, dobandind astfel intelepciunea de a nu repeta aceleasi greseli. Cel mai bun lucru pe care l-ai putea face ar fi sa nu te gandesti la ceata viitorului in dauna prezentului.

lore spunea...

bigiu - "Cel mai bun lucru pe care l-ai putea face ar fi sa nu te gandesti la ceata viitorului in dauna prezentului."

E bestiala ideea asta. Mersi :)

Anonim spunea...

sper ca ai luat pana la ora asta o decizie.Dar presimt ca-ti vei urma instinctul;)Chiar tu ai scris "fiecare decizie implica o alegere si o renuntare".Vezi ce alegi si la ce renunti.Uneori trebuie sa facem compromisuri in viata.Stii ca orice decizie vei lua eu o sa fiu alaturi de tine:*Doar punandu-ne intrebari ne desteptam;)

lore spunea...

Mada - Da, am luat o decizie, atat referitoare la ziua de azi, cat si in general, aceasta din urma mentinand-o deja de cateva zile. E un pas mare, nu? :-D
Si ma bucur ca esti acolo sa ma mai tragi din cand in cand de maneca, sa nu eziti sa o faci cand vezi ca e necesar. Te pup!

Ioana C. spunea...

foarte bine pus titlul :))) stii,se zice ca nu trebuie sa regrezi nimic pentru ca la un moment dat a fost exact ceea ce ai considerat ca e cel mai bine...asta e si filosofia mea de viata,si n am prea mari regrete.

lore spunea...

Ioana, zici ca v-ati hotarat toti sa-mi spuneti ce vreau sa aud, fara sa stiti despre ce e vorba :-)) Oricum, imi place filosofia ta de viata, ar fi prea pacat sa ne pierdem timpul regretand.

Anonim spunea...

Făh, vrem post scris cu mintea uneia de 19 ani, şi aşteptăm..ă..destul de puţin, aşa că mişcă-te:D

Anonim spunea...

[color=#b18c5b]Группа [url=http://dejavu-group.ru/artist.php]Deja Vu[/url] - это коллектив виртуозных вокалистов и музыкантов.
[url=http://dejavu-group.ru/artist.php]Deja Vu[/url]- один из лидеров в области организации и проведения свадеб, дней рождения, корпоративных вечеров, шоу программ.
В копилке группы Deja Vu около 3000 песен.
Живой звук. Поп, хиты 70-80-90-х, диско, джаз, ретро, современная музыка, европейские хиты, фоновая музыка, шансон .
Группа Deja Vu обладает мощной качественной музыкальной аппаратурой, которая позволяет заполнить приятным и плотным уху звуком как компактное помещение (фуршет), так и большое помещение (корпоратив до тысячи человек).

Игорь +7 916 623 4047 [/color]

Anonim spunea...

[color=#b18c5b]Музыкальный ансамбль [url=http://dejavu-group.ru/artist.php]Deja Vu[/url] - это коллектив виртуозных вокалистов и музыкантов на праздник.
[url=http://dejavu-group.ru/svadba.php]Дежа вю[/url]- один из лидеров в области музыкального сопровождения торжеств, музыкальных мероприятий, корпоративок .
В репертуаре ВИА Deja Vu более 3тыс. песен.
Только живое исполнение. Ждаз, ретро, хиты 70-80-90-х, диско, поп, шансон, фоновое сопровождение .
Музыкальный ансамбль Дежа вю обладает мощной качественной аппаратурой, позволяющей заполнить приятным и плотным уху звуком как компактное помещение (фуршет), так и огромное помещение (корпоратив до тысячи человек).

Андрей +7 910 483 8294 [/color]

paul spunea...

De ce-i lasi sa te arate cu degetul?